Connexion
Menu Principal
Recherche
Message du rapport :*
Code de Confirmation*
5 - 2 = ?  
Entrez le résultat de l'expression
Maximum de tentatives que vous pouvez essayer : 10
 

Re: Prochain achat en vue

Objet : Re: Prochain achat en vue
par jonathanhh sur 17/02/2012 12:16:34

Oui, je parle surtout niveau cylindre le plus gros possible mais plug and play.

Pour le naraku c'est bien un normal entre ", donc pas haute compression comme le gyspeed.

Et pour la cylindrée, au vu de la cullasse, je pense que je suis obligé de prendre un 155cc car il a que pour le 155cc (donc plug and play) ou 180cc.


Mais aussi non, j'ai vu sur un autre site allemand, qu'il vende un cylindre 155cc haute compression en céramic. Mais je n'arrive pas à trouver d'information sur la qualité du produit.

La seule chose que je sais, c'est marquer ceci :

"High quality ceramic coated high-end, high power GY6 engine 152qmi and 157qmj Big Bore Cylinder Tuning "forextreme" 160 cc with high compresion piston inluded produced for forextreme in Taiwan in the highest quality level.

The 160cc high compression cylinders are fully Plug and Play ready and fit into any GY6 engine housing ( GY6 152QMI and 157QMJ engine). The piston of this version is a specially designed pistons for maximum performance with high compression design.

The liners are extremely tough, designed for heavy loads and durability.

The ceramic coating, the material properties and the most stable liner made of a special alloy provide a possible life-long cylinder.

Of course, the cylinder and carefully installed the carburetor jets are matched to the cylinder. With this high performance cylinder kit are available.

By 1mm height and high compression piston decreased by more compression, including piston set for high performance. This cylinder kit brings a much more significant performance than the standard cylinder kits same displacement class."

Donc à votre avis niveau se cylindre ?
Site archivé nous le gardons en ligne pour références techniques https://www.boostycom.fr/